Reference
Výběr realizovaných projektů
LOGIN
Výběr realizovaných projektů
Firma Elektroline byla odpovědná za výměnu trakčního vedení tramvajové trati v ul. Brněnská v Olomouci.
Předmětem dodávky byly i komponenty trakčního vedení jako jsou:
- odpojovače
- motorové pohony pro dálkové ovládání
- sklolaminátové výložníky
- bronzové a nerezové armatury
- speciální děliče montované mezi jednotlivými napájecími úseky
- a další......
V roce 2024 byla firma Elektroline a.s. odpovědná za opravu veřejného osvětlení ve stanici Bílý Potok pod Smrkem.
jen pro informaci:
Železniční trať Raspenava – Bílý Potok pod Smrkem
(v jízdním řádu pro cestující označená číslem 038)
je jednokolejná regionální trať o délce 6,4 km v okrese Liberec. S výstavbou trati se začalo v roce 1899. Hotova byla za rok a 3.5.1900 na ní byl zahájen provoz.
Kompletní realizace výměny trakčního vedení vč.základů a konstrukcí. V celkové délce 3,1 km pro každou kolej dvoukolejné trati. Součástí opravy TV byla výměna napájecího a zpětného vedení u ŽST Stará Boleslav mezi trakční měnírnou a trakčním vedením. K napájení souvisela výměna odpojovačů a pohonů vč. nového ovládání úsekových odpojovačů (DOÚO). Mimo jiné nové trakční vedení bylo doplněno zesilovacím vedení v celé délce a pro každou kolej pro posílení průřezu, jelikož se jedná o jednosměrnou soustavu 3kV.
Firma Elektroline byla odpovědná za kompletní dodávku a montáž automatického systému elektrického ohřevu výměn (EOV) ve stanici Jince.
Firma Elektroline byla odpovědná za kompletní dodávku a montáž trakčního vedení ARCAS-EL 25 kV AC v areálu firmy.
V rámci tohoto projektu byl zhotoven také zkušební úsek TV na míru o délce 45 metrů s pevnou trolejí.
Dále byla firma Elektroline a.s. zodpovědná za dodávku a montáž osvětlení a dálkového ovládání odpojovačů trakčního vedení v rámci zkušebního úseku TV.
Firma Elektroline byla odpovědná za kompletní dodávku a montáž automatického systému elektrického ohřevu výměn (EOV) a veřejného osvětlení ve stanici Kubova Huť. Stanice je lokalizována v nadmořské výšce 1000 m.n.m. a tudíž je zde ohřev výhybek v zimním období vystaven mimořádnému zatížení.
Stanice Kunčice nad Labem byla otevřena 21. prosince 1870 společností Rakouská severozápadní dráha (ÖNWB), která zprovoznila svou trať z Trutnova do Kunčic, 1. června 1871.
Elektroline zde v rámci stavby „Revitalizace trati Chlumec nad Cidlinou –Trutnov“, 0.etapa“ realizoval dodávku a montáž:
- automatického systému Elektrického ohřevu výhybek (EOV)
- osvětlení
- systému dálkového ovládání osvětlení a EOV
Firma Elektroline byla odpovědná za opravu a výměnu osvětlení ve stanici Moravičany.
Provoz na trati Hostivice – Odbočka Jeneček – Podlešín byl zahájen v roce 1873. Trať vybudovala společnost Pražsko-duchcovská dráha, která na ní v letech 1873-1884 provozovala dopravu, od roku 1884 provoz převzaly státní dráhy.
Elektroline zde provedl:
Firma Elektroline byla odpovědná za výměnu pohonů úsekových odpojovačů v úseku trati Stříbro – Planá na trati Plzeň – Cheb.
jmenovitě ve stanicích:
Stříbro, Milíkov, Svojšín, Ošelín, Pavlovice, Brod nad Tichou a Planá
Firma Elektroline na této stavbě zajišťovala práce v rozsahu:
kompletní trolejové vedení, včetně stožárů trolejového vedení, beznapěťové stavy v halách, odklopná trolej na jednom pracovišti, elektrické ovládání a vytápění výměn v místech nového kolejového svršku, projektovou dokumentaci pro trolejové vedení
Firma Elektroline byla odpovědná za kompletní dodávku a montáž trakčního vedení 25 kV AC v železniční stanici Dřísy.