Reference
Výběr realizovaných projektů
LOGIN
Výběr realizovaných projektů
V celém rozsahu stanice Oldřichov jsme vybudovali základy a postavili osvětlovací věže. Předmětem dodávky bylo rovněž osazení moderními svítidly, montáž a osazení kontrolních rozvaděčů včetně instalace software pro dálkové ovládání svítidel.
Elektroline zrealizoval moderní LED osvětlení na pěší lávce přes železniční trať.
Elektroline jako generální dodavatel, zrealizoval 6km dlouhou, dvoustopu trolejbusovou trať. Elektroline se spolupodílel na projekčních pracech. Elektroline zrealizoval dodávku materiálu a provedl práce spojené s výstavbou základů, stavbou trakčních stožárů, pokládkou napajecích kabelů, montážního trakčního vedení a dodávkou napajecích stanic. Stavbu se povedlo zrealizovat během pohých 12 měsíců.
Tento projekt je teprve ve výstavbě. Jedná se o demontáž a následnou montáž šikmého řetězovkového vedení. Jedná se o vzácný a technicky obtížný způsob upevnění nosného lana. Stavba je rozdělena do vícero etap, kdy Elektroline momentálně pracuje na první etapě. Předpokládaný termín ukončení je v roce 2022.
V celém rozsahu stanice Bechyně jsme vybudovali základy a postavili osvětlovací věže. Předmětem dodávky bylo rovněž osazení moderními svítidly, montáž a osazení kontrolních rozvaděčů včetně instalace software pro dálkové ovládání svítidel.
Firma Elektroline byla odpovědná za dodávku a montáž veřejného osvětlení v železniční stanici Bělá nad Radbuzou.
Firma Elektroline byla odpovědná za dodávku a montáž veřejného osvětlení v železniční stanici Kdyně.
Firma Elektroline byla odpovědná za dodávku a montáž veřejného osvětlení v železniční stanici Klenčí pod Čerchovem
generální rekonstrukce křížení TBUS tratí v tahovém provedení
Namontováno tzv. „3x3x3“ tedy, 3 ks elektrických výhybek, 3 sjezdových a 3 křížení trolejbusového vedení. Dodávka a montáž moderních trakčních armatur.
Firma Elektroline a.s. byla odpovědná za kompletní dodávku a montáž automatického systému elektrického ohřevu výměn (EOV) vč. řídícího rozváděče RDOOS/EOV v železniční stanici Řetenice.
Jde o rekonstrukci trakčního vedení dvou úseků tramvajové tratě:
- úsek C-3 km dvoukolejně
- a úsek D-7 km dvoukolejně
TV bylo v celém úseku dvoukolejné tratě cca 10km demontováno ( ELL, Colas Rail, K+M), stožáry jsou ponechány stávající.
Práce jsou prováděny ve dvou pracovních skupinách a směnách (ranní, odpolední). Pracují 4 montážní skupiny, kdy na Tv pracuje 20 – 24 lidí.
Z důvodu krátké doby výstavby byla všechna ramena předmontována ve výrobním závodě Elektroline dle předem připravené dokumentace. Příprava dokumentace a jednání ohledně systému probíhaly již od začátku roku 2020
Montáž nového TV,