Reference
Výběr realizovaných projektů
LOGIN
Výběr realizovaných projektů
- nová měnírna a napájecí kabelové vedení
- Samozřejmě dodávka a montáž našich trakčních armatur
- elektrické a mech. výhybky, křížení (včetně dálkového ovládání a signalizace)
- Letos se vybudovalo 5 křižovatek tvaru "T", postaveno 111 sloupů.
Rekonstrukce výměnných polí na dvoukolejné trati Kostomlaty - Nymburk. Výstavba nových základů, výměna sloupů a demontáž a opětovná montáž výměnných polí, včetně montáže kladkostrojů.
Firma Elektroline a.s. byla odpovědná za kompletní obnovu stávajícího trakčního vedení v areálu seřazovacího nádtaží. Jednalo se zejména o výměnu sloupů spolu se základy, montáž nových ramen a vytažení trolejového drátu. Současně byly v omezeném rozsahu obměněny napájecí body a dělliče.
Firma Elektroline byla odpovědná za výměnu trakčního vedení tramvajové trati v ul. Brněnská v Olomouci.
Předmětem dodávky byly i komponenty trakčního vedení jako jsou:
- odpojovače
- motorové pohony pro dálkové ovládání
- sklolaminátové výložníky
- bronzové a nerezové armatury
- speciální děliče montované mezi jednotlivými napájecími úseky
- a další......
Firma Elektroline byla odpovědná za výměnu stávajících trakčních podpěr, trolejového a nosného lana za nové v daném kotevním úseku Plzeň hl.n. – Plzeň-Valcha.
V roce 2024 byla firma Elektroline a.s. odpovědná za opravu veřejného osvětlení ve stanici Bílý Potok pod Smrkem.
jen pro informaci:
Železniční trať Raspenava – Bílý Potok pod Smrkem
(v jízdním řádu pro cestující označená číslem 038)
je jednokolejná regionální trať o délce 6,4 km v okrese Liberec. S výstavbou trati se začalo v roce 1899. Hotova byla za rok a 3.5.1900 na ní byl zahájen provoz.
Kompletní realizace výměny trakčního vedení vč.základů a konstrukcí. V celkové délce 3,1 km pro každou kolej dvoukolejné trati. Součástí opravy TV byla výměna napájecího a zpětného vedení u ŽST Stará Boleslav mezi trakční měnírnou a trakčním vedením. K napájení souvisela výměna odpojovačů a pohonů vč. nového ovládání úsekových odpojovačů (DOÚO). Mimo jiné nové trakční vedení bylo doplněno zesilovacím vedení v celé délce a pro každou kolej pro posílení průřezu, jelikož se jedná o jednosměrnou soustavu 3kV.
Firma Elektroline byla odpovědná za kompletní dodávku a montáž automatického systému elektrického ohřevu výměn (EOV) ve stanici Jince.
Naše práce spočívaly v komplexním návrhu technického řešení, zpracování projektové dokumentace a následné realizaci stavby, která zahrnovala vnější uzemňovací soustavu, vnitřní elektroinstalace rozvodny a především výrobu a dodávku hlavního rozvaděče RH-NN pro napájení provozních technologických zařízení a okolních stavebních objektů.
Rozvaděč RH-NN je stavebnicový skříňový systém, složený ze 6-ti samostatně přístupných polí. Vnitřní uspořádání hlavního rozvaděče reflektuje specifické požadavky zákazníka a klade důraz na zvýšenou bezpečnost pracovníků při jeho obsluze. Rozvaděč je vybaven prvky pro přímá a nepřímá měření odpovídající požadavkům dle podmínek připojení k LDSž. Kromě standardních modulárních a kompaktních elektrických přístrojů, je vybaven také kondenzátory a tlumivkami pro kompenzaci jalového výkonu v síti.
Firma Elektroline byla odpovědná za kompletní dodávku a montáž trakčního vedení ARCAS-EL 3 kV DC a 25 kV AC v areálu firmy.
V rámci tohoto projektu byl zhotoven také zkušební úsek TV na míru o délce 45 metrů s pevnou trolejí.
Dále byla firma Elektroline a.s. zodpovědná za dodávku a montáž osvětlení a dálkového ovládání odpojovačů trakčního vedení v rámci zkušebního úseku TV.
Firma Elektroline byla odpovědná za kompletní dodávku a montáž automatického systému elektrického ohřevu výměn (EOV) a veřejného osvětlení ve stanici Kubova Huť. Stanice je lokalizována v nadmořské výšce 1000 m.n.m. a tudíž je zde ohřev výhybek v zimním období vystaven mimořádnému zatížení.